Sovasovasova

Ikväll blir det att sova tidigt, är så sjukt trött!

Jag är hemma hos Lukas nu, ligger på en madrass på golvet nedanför hans säng då han är sjuk & inte kan vara nära någon då - öööh, abstinens!

Men detta är faktiskt sista gången vi umgås på ett tag (nästan hehe), för han ska ha en liten mini-jul med mig på kvällen på julafton, annars får vi nog en liten överdos av varann om vi ses en dag till. Men det blir nog så när man fått lov, man ses inte så ofta under skolveckorna men direkt när man är ledig så är man med varandra helahela tiden - vilket inte alltid slutar bra bland vissa.. Men vi är även bästisar vilket gör att ofta när vi är med varann umgås vi inte som ett par, vi umgås som väldigt bra kompisar bara, därav tröttnar vi inte på "kärleksdelen" även om det gått över två år och vi har träffats väldigt mycket och har kontakt heela tiden.

Men nu ska jag fortsätta att titta på mr & mrs Smith & sedan sova! Godnatt.


Bild från tidigare idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0