Trött efter träning

Herregud vad trött jag är just nu!
Jag började tidigt och slutade relativt sent (vilket jag kommer göra hela denna termin då schemat är väldigt dåligt upplagt). När jag slutat sprang jag hem, slängde i mig en mandarin (jag som alltid är så hungrig efter skolan..) för att jag skulle vara på gymmet vid fyra för det var den tiden jag & Lukas bestämt. Men tro då inte om han är sen? Josjälvklart. Så detta pass gick inte så bra, dels pga min "paus" och den dåliga energikällan. Jag var ca 10kg svagare när det gällde allt. Så sjukt hemskt att se! Men jag började med crosstrainern, som jag nog måste sluta köra så hårt på då jag börjar att rasa i vikt.. Därefter körde jag ben, det var inte kul alls faktiskt då jag somsagt blivit väldigt svag. Men det går snabbt upp igen! Sedan gick jag mest på ryggen, skippade 10kg+ på rygglyften då jag ändå pressat mig på marklyft.. Men det är en sådan härlig känsla när man precis är klar & man både känner och ser musklerna väldigt tydligt för de fylls med blod när de är aktiva!
Så när jag kom hem pressade jag i mig kyckling och broccoli, så sjukt gott!

Något som är underbart är när folk påpekar saker som tyder på att de ser resultat efter allt slit på gymmet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0