I just climbed a mountain. Well, that's what my body thinks..

Idag befann jag mig somsagt på tullinge gymnasium, vilket förövrigt verkar vara en väldigt bra skola. Dock har de inte linjen jag är ute efter..
Det var en hel del strul med tåg & sådant men det löste sig.

När jag kom hem kändes det som att jag bestigit ett berg, ville bara lägga mig under täcket och somna.. Men jag gick till gymmet istället & sedan fixade jag även praoplats.

Nu hade jag faktiskt tänkt att gå & sova, men innan det ska jag ha mitt traditionella godnattsamtal med prinsen min. Min fina lilla ängel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0