Ensamtid, Afrika och andra länder

Jag såg framemot att få lite ensamtid då jag inte varit hemma en enda gång under lovet och bara fått göra det just jag vill. Men nej vad tråkigt det är!
Jag har duschat, kollat sminkvideosar, lyssnat på musik.. Men nej, det var inte som jag föreställt mig. Så ikväll blir väl en tråkkväll, men en positiv sak är att jag har lov och därmed får sova hur länge jag vill imorn!

Jag trodde inte att jag skulle få resa en enda gång i sommar då vi renoverat så mycket här hemma, men det som är bestämt nu är iaf Norge , sedan åker vi till vårt landställe såklart men det lutar åt att få åka till värmen iallafall. Safari i Afrika har kommit på fråga, jag gillar dock inte Afrika för de tre senaste gångerna har inte varit riktigt.. Ja, lyckade.. Låt säga att jag stötte på mycket obehagliga människor, som försökte övertala mina föräldrar att sälja mig till dem för kameler (hehe..) och att jag ska gifta mig med dem.. Men alla djuren på savannen vill jag självklart se!
Annars vill jag åka till Grekland, jag var där i somras och fysjuttsingen vad underbart det var!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0