Django unchained

.. är nog den bästa rullen jag sett!!
Quentin Tarantino som även skapat Inglorious bastards gjorde ett lika bra jobb med denna. Det blev helt enkelt ett spontantbesök på heron city med min fina.

I fredags befann jag mig i kyrkan med trevligt folk. Nu kommer folk tro att jag är troende och gick dit för någon sådan anledning, men det är som ett slags event varannan fredag, skitgrymt!

Igår gjorde jag & Lukas en grym tårta till min hund som fyllde åtta år. Eller vi pressade i lever och skinkbitar i lite av det som blev över från när mamma fyllde år. På kvällen åt jag middag hos Lukas sedan spelade vi & kollade på film.

Imorgon ska jag även besöka tullinge gymnasium, som en "testdag" ungefär.

Den finfina tårtan av mig & Lukas!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0