Full rulle me mat!

Idag när jag kom hem från skolan gjorde jag kladdkaka som jag dekorerade med texten "mamma" och ett hjärta , av florsocker - då det var hennes födelsedag. Därefter gjorde jag enchiladas och sedan kom Lukas och fixade bruschetta. Det kom lite folk hit och vi fikade med alla möjliga slags bakverk! .. Men de e ju inte min ätardag, men jag åt ändå, vilket betyder inget ätande för mig på lördag!! (observera att jag med ätardag menar att äta onyttigt, jag utesluter inte maten helt haha!)

Jag pluggade nyss lite & nu sitter jag i soffan med min mysLukas för han ska sova hos mig inatt då han börjar så pass sent imorn! - till skillnad från mig som börjar übertidigt, därav säger jag godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0