Mitt lov..

.. har fan varit underbart!
Jag har under hela lovet bara gjort det jag själv velat och tagit det lugnt. Men det är nu sista lediga kvällen man inser att man skulle tagit vara på varenda dag, för varenda dag är värd så mycket. "you don't know what you've got until it's gone" - true as a persikoklyfta!

Idag har jag spenderat nästan all min tid med min Lukas, vi ställde klockan på 8 imorse med det kändes som om det var mitt i natten så vi snoozade fram till tio ungefär. Min mobil som låg på Lukas sida tjöt när klockan ringde men han vaknade inte ens, svårväckta trötter haha! Vi gick sedan upp sega & möra, hehe, kollade på tv mestadels. Sedan duschade vi de två små hundarna, de blev så sura så de ignorerade oss totalt efter det haha.

Jag kanske ska berätta om kvällen igår, Lukas kom hit, jag lagade mat (blev faktiskt väldigt gott!!) och sedan gick vi en promenad, eller 2 kanske man ska säga då vi tog samma vända två ggr för vi planerade lite camping som ska utföras i sommar! Därefter kollade vi på film, sedan gick vi & la oss. Men vi myste jättemycket vilket får mig ganska deppig nu när jag skriver detta ensam i min säng, där min prins låg vid min sida natten som var. Usch så man kan sakna en människa! Över två år i ett förhållande & fortfarande fjärilar i magen. Underbara pojke.

Imorn tänkte jag dra igång med träningen igen, har tappat sjukt mycket på benen märker jag & ryggmusklerna är inte kvar hehehe.. Hade en paus (lite för lång..) under lovet. Men jag blev sjuk & när jag väl blir frisk har jag svårt att börja igen.
Men imorgon är det skola så jag ska nog försöka sova nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0