Jag kanske helt enkelt är för intelligent för att förstå mig på matte.

Sitter och nötar in lite saker just nu & det enda jag kan säga är att matte är det mest ologiska som finns, enligt mig.

Idag var en skön dag, första lektionen idrott, därefter sökte jag in på gymnasiet haha, sedan åkte jag & några från min klass iväg för att köpa tyger då vi ska sy våra balklänningar!
När jag sedan kom hem tänkte jag gymma men tiden räckte inte till, jag åt middag med lite trevligt folk. Nu är jag med Lukas, ska snart hoppa in i duschen & sen lägga på ett lakan i min säng så han kan sova där med mig haha! Tog bort de imorse för att byta & de ångrar jag nu då min energi inte riktigt räcker till ..

denna bild har inte riktigt med texten att göra, menmen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0