Fel prio

Idag så slutar jag tre & jag är faktiskt ganska lycklig över det då de nästan är min tidigaste dag.. Helt sjukt, man hinner inte med nånting verkligen när man kmr hem sent & är trött. Sedan är jag en sådan som prioriterar träning före plugg. Inte bra. Hursomhelst så var jag på gymmet igår, körde rygg & biceps och AJ vad ont jag har nu! Idag blir de bröst & triceps. Intressant? Självklart..

Igårkväll bröt jag mitt löfte, jag tog en bit choklad.. Men så blir det faktiskt "that time of the month" men jag får faktiskt sluta nu om jag ska komma i form till på sommarn, min ätardag är på lördagar och lingonursäkter fungerar inte! Nu är det strikt som gäller & Lukas som är min PT 5 ggr i veckan ska hjälpa mig att nå mitt mål. Men de e väl kul för honom att ha en vältränad flickvän? Haha.

Haha här är en bild som jag tog i skolan där Marcus skulle bevisa att hans mobil var vattentät. Okej att den är vattentät, men det betyder väl inte att man ska dränka den?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0