Huvudvärk

Varenda morgon har jag vaknat vid 11 - 12 ungefär, men imorse vaknade jag innan sju pga att min hund pep till och sprang iväg, haha? Inte nog med det så har jag fetaste huvudvärken också!
Men det ska bli bra till ikväll då jag ska på bio. Med lite Ipren & julmust försvinner det lätt.

En grej som jag inte förstår, är att jag inte ens gillar jul-/påskmust, men ändå så dricker jag det. Av ren tradition kanske. Det är endast gott till mat om man är jättetörstig, annars så har jag bara lärt mig att dricka det, därav funkar det att dricka utan i samband med mat. Lite onödig info sådär på morgonkvisten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0