Det är coolt hur matvarorna ändras efter träning..

När jag tränar äter jag automatiskt nyttigare. Igår tex hade mamma fixat Tacos, skippade brödet & åt mestadels grönsaker & köttfärs, tog även Ramlösa istället för cola (för jag får huvudvärk och ont i magen av vatten). Istället för chips åt jag gurka & sådant. Sedan brukar mamma ta fram glass hehe men då satt jag med min kesella istället. Äter även havregrynsgröt (utan att det blir en enda sockerröra haha) och ägg varje morgon, fastän det inte är särskilt gott. Det är ganska häftigt hur ens matvanor kan ändras så radikalt efter endast något träningspass!

Hursomhelst så vet jag inte alls vad jag ska göra ikväll, har ingen energi faktiskt så jag tänker nog spela hehe!

Detta fick jag igår på posten, spelet kostade endast 245:- (!!!) och kontrollen 268:- , så jävla billigt!! Sen var de leveranstid på 1-2 dagar & fraktfritt, vilket var skitbra. Fick även världens bästa tuggummi haha! Spelbutiken.se , rekommenderar starkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0