Rubrikrubrik potatisgris

.. det rimmade inte ens

Jag hittade lite olika saker på rean, eller rea kanske man inte ska säga då inget av det jag köpte var rea på.. Jag vill inte ens veta hur mycket pengar jag gjort av med denna vecka. Jag bjöd Lukas på bio & även på pizza hut, därefter köpte jag nyårskläder men även massa andra saker, bl a underkläder, sen plockade jag på mig hur mycket tröjor som helst. Kan visa senare någon dag, en del av det jag köpt. Jag köpte även julklappar till Lukas lillasyster. Somsagt, inget av det jag köpte var det rea på, så 2000 :- gjorde jag iaf av med..

Ikväll så gjorde jag & Lukas middag, vi bjöd hit min syster och hennes pojkvän då mina föräldrar har åkt till min släkt i Norge för att fira nyår. Lukas stod för maten & jag för efterrätten, dock hjälpte jag honom en del oxå, men han är the master of the kitchen så jag höll mig helst på avstånd..
Mysigt blev det iallafall, sedan kollade vi på en vidrig film, det handlade om en tomte som mördade folk på olika äckliga sätt. Uschuschusch!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0