Ut i det vilda..

Nu ska jag åka till stan för att göra ännu ett försök att hitta en nyårsklänning.. Tidigare idag var jag i Skärholmen men där fanns ingenting faktiskt.. Min sista utväg blir väl att fixa en snygg outfit med mycket detaljer, som innebär ingen klänning alls.. Men jaja. Satsar väl på vero moda/jc om jag inte finner någon klänning.

Hursomhelst så ska jag möta min syster efter, som jobbar på Östermalm, dock vet jag inte exakt vart hennes jobb ligger men jag hittar nog, hehe! Sedan åker vi hem till henne & sover där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0