Nyårsdagen

Hur var eran nyår? Mycket festande eller? Haha..

Min var helt okej faktiskt, går inte in på några detaljer, men låt säga att det blev superbra vid tolv iallafall!
Jag och Lukas åkte med hans familj till Tyresö och träffade folk där. Åt supergod mat också!

Jag fastnade verkligen inte på bild igår hehe, jag kände att smink & sådant blev bra, men bilderna blev skitfula! Men hursomhelst så körde jag på en väldigt mörk sminkning (mörkare än vanligt alltså) och till det en silveraktig blus med svart krage (låt oss inte glömma de snygga nitknapparna!!), sedan skinnshorts och strumpbyxor till det. Håret brukar jag i vanliga fall ha väldigt basic, locka och så alltså. Men igår så gjorde jag något annorlunda för att vara jag! Gjorde en riktig sidbena, kammade undan på ena sidan, influerad av sidecut alltså, använde wax hehe & "bobby pins" (hårnålar kanske de heter på svenska, haha?) och sedan lockade jag, eller jag höll locktången där i ca 5 sek så de blev väldigt glest,men snyggt! Så dessa bilder bjuder jag på..



Ni ser lite av min sminkning iaf! & håret var ej lockat där så jag inte var 100% klar.

Idag är en riktig segdag, kollat på The big Bang theory - maraton hela dagen, även en film , Abraham lincoln vampyr nånting, skitbra! Sedan ätit pizza och nu spelar jag cod och Lukas kör nåt tråkigt på datorn.



Kommentarer
AC

snygg!

2013-01-04 @ 16:48:31
URL: http://makebeauty.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0