Tänk ut nåt fint som passar som rubrik till detta inlägg själva

Sitter & kollar Zombieland på 6an, helt slut är jag! Slutade tre, kom hem och kollade ungefär 40 min på de som vi skulle se till på torsdag, "Hitlers uppgång och fall". Därefter gymmade jag, skitmkt människor är det nu, men dem ser man nästan aldrig igen då de är alla nyårslöften som är anledningen till det - förstår inte folk att det krävs mer än 1-2 pass för att se resultat? De ger upp så lätt..

När jag kom hem kollade jag ytterligare 40 min & ska se en halvtimme imorn tänkte jag. Tråk!! Min mamma fyller även år då så Lukas kommer hit också. Superbäst!!

Superfin bild på mig & min älsklingsbästa Lukas!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0