Träningsvärk nästa

Jag vaknade rätt så pigg imorse, men sen när jag vände mig om i sängen till en lite mer skön position så blev jag så sjukt trött. Tankar som "det är helt sjukt att man i hela sitt liv ska tvinga sig upp såhär tidigt. Om det är detta livet går ut på, så vill inte jag leva mer!" poppade upp i mitt huvud.. Usch så hemskt det var att gå upp!

Dagen var hur lång som helst, klockan kändes som 4 när den var 11..
Men såfort jag slutade drog jag till gymmet, körde bröst & triceps , faaaaan va det tog! Så jag kmr helt enkelt ha träningsvärk i hela kroppen imorn, om inte det i magen försvinner förstås..
Sedan har jag idrott första lektionen imorn, härligt!

Lägger upp en sån bild som alla andra tjejer alltid gör..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0