Sinister

Nu ska jag och min prinskorv åka och se Sinister på bio. Jag har knappt sett trailern av den, men den verkar bra då den har fått 5.8 på imdb vilket jag anser är rätt så bra! Och så älskar jag skräck, men det gör inte Lukas dock men han sa faktiskt "välj du, överraska mig!" :D

Hursomhelst så håller jag på att fixa mig, min otursdag är tyvärr idag så smink och sådant blev inte perfekt & jag har slagit huvudet i alla möjliga saker, ingenting har gått som det ska helt enkelt, men vi får hoppas på det bästa nu då dagen inte än är slut!

Jag älskar även örhängena som jag fick av en av mina systrar! I vanliga fall brukar själva "pluppen" på baksidan bara finnas där för att få örhänget att sitta , men om ni kollar noga kanske ni ser att även där finns ett hänge! Vilket betyder att det bara är att byta "framsida" och ha kvar den fina guldsaken där bak om jag känner för det, super!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0