Så typiskt mig..

Igår så skapade jag en ny blogg, hade inte lust att fortsätta med denna, men tror ni att det fungerade att logga in sedan? Nej, så typiskt mig. Så jag beslutade mig för att ändra utseende på denna istället.
 
Hursomhelst så ska jag fortfarande ha en presentation om mig själv, inom kort. Just nu har jag tyvärr inte tid, efter skolan hämtade mamma mig så jag kunde köpa julklappar till min fina, en aning nöjd blev jag!

Jag har precis julpyntat mitt rum lite mer, ni vet såna där ljusdioder, fast som ett slags "nät" , satte jag upp i mitt tak. Jag fick offra så mycket blod när jag råkade slita av en massa hud på mina händer när jag skulla hamra, då hammaren vi har är så tung och osmidig. Sedan är jag inte särskilt talangfull inom det området heller..
 
Nu hade jag tänkt att sätta in västerbottenpajen i ugnen till min älskling kommer, men innan det ska jag tvätta bort allt blod från mig själv, haha!
 
Här är alltså dioderna i taket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0