Om sanningen ska fram..

.. så avskyr jag julen. Men det är inte så jag är egentligen, men just nu tycker jag inte alls om den, inte förra året heller. Det är en sådan ångestfylld period för mig. Inte dagarna innan, men just den 23e och på julafton, så jobbigt verkligen.. Jag ska inte direkt berätta varför, men det beror på att jag en gång blev väldigtväldigt sårad av en viss person, då är jag så sjukt rädd att det ska hända samma sak igen, för julen ökar chanserna för det.

Jag vet precis hur jag ska få det att sluta, men jag är rädd, rädd att det ska bli felfelfel, därav låter jag saker och ting vara som det är & tar en dag i sänder.

Vad har man en blogg till, om man inte får skriva av sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0