Nyårsklänning

När man ätit av all god mat, kanske gått upp ett kilo, eller när man öppnat alla julklappar och mellandagsrean är igång - då vet man att det snart är Nyår.
 
Många människor försöker att hitta olika klänningar, accessoarer, skor eller dylikt på mellandagsrean, visst, det är väldigt billigt - men det mesta som blir över i alla folkfyllda klädaffärer bland mestadels kvinnor som är som vilda djur i savannen när de funnit ett byte, eller som grisar som precis fått mat då de måste trängas för att få komma fram, det är kläder i storlek xxl. Det passar inte så många, vi lever inte i USA eller ett samhälle där fetma är det som drabbar de flesta - därav är det allt som blir kvar.
Jag har alltså suttit i soffan, kollat runt lite på nätet, i lugn och ro - till skillnad från mellandagsrean - efter outfits till nyår!
 
För det första så tycker jag att man ska gå all in på nyår, skina lite extra, därav välja kläder som glittrar och lyser.
Jag som brunett trivs bäst i silver och svart , medan jag tycker att ni som är lite ljusare ska gå efter guldigt och rött. Men det är bara vad jag tycker att folk passar bäst i, men de beror även på hur man bär det.
Däremot är det sexigt med röda läppar om man är väldigt mörkhårig!
 
 
 
Denna klänning tycker jag passar lika bra till utekvällar som nyår.
Ni hittar där HÄR för ett väldigt bra pris!
 
Snygg och samtidigt rätt så enkel!
Denna klänning hittar ni HÄR.
 
Denna klänning hittar ni HÄR
 
Perfekt om man vill vara lite vågad och köra all in.
Denna klänning hittar ni HÄR.
.
Denna fastnade jag för, dock är den väldigt tajt så de blir ett par
besök på gymmet efter all julmat innan denna ska på!
HÄR hittar ni den.
 
För den som hade tänkt att satsa lite extra på just klänningen.
Ni finner den HÄR.
 
Om man har en rätt så mörk outfit i övrigt, så lyser dessa upp!
Ni hittar de HÄR.
 
Dessa gillade jag! Det är något med just den färgen..
HÄR finner ni dessa.
 
Dessa kommer att göra er outfit både roligare och snyggare!
Ni hittar de HÄR.
 
Jag är inte världens mest modemedvetna människa, men jag väljer alltid det jag själv tycker är snyggt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0