medan du skalar, så spelar jag.

Hahaha, Lukas fick ett spel av mig i julklapp & han har inte kunnat sluta spela alls verkligen så jag har fått tvinga honom.. Så fick jag en mandarin av honom, då märkte jag att han utnyttjar varenda litet tillfälle till att spela, hans kommentar var då "medan du skalar så spelar jag lite.." det gjorde min dag!

Hursomhelst så märker jag att mina senaste inlägg har varit väldigt negativa, men man har sina perioder när man är sjuk!!

Igår hos Lukas farfar fick jag även jättefina julklappar av hans familj & släktingar, så jag blev helnöjd! Det var kläder, pyjamaser böcker & hur mycket fina nagellack som helst :D

Hahaha, älskar denna bild på mig & Ladie som togs på uppesittarkvällen (har inget med inlägget att göra)

 

Här är en bild som Lukas tog, hans farfar hade jättefin utsikt, utöver stan. Man ser dock mer i verkligheten. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0