Jullov

Nu har jag helt enkelt jullov, bara det att avslutningen inte är förrän senare i eftermiddag då våran skola alltid har den i kyrkan.
 
Jag var nyss ute med hundarna, följde med Lukas en bit då han skulle hem efter att ha sovit här. Lite lyx i vardagen! ♥
 
Detta lov ska jag endast ta det lugnt faktiskt, vara med vänner, ha massvis med filmkvällar, försöka att åka skidor faktiskt (en viss ung man försöker att övertala mig) & sist men inte minst ha ett sjukt roligt nyår!
Är det bara jag och de personer som jag känner, som nästan aldrig vet vad man ska göra under nyår? Man kommer liksom på vart man ska vara, när, med vilka och hur , dagen innan?
Fast detta år är saker redan spikat faktiskt, känns så sjukt skönt! Nu är det bara klänningen som återstår.. tänkte göra ett inlägg om det lite senare, jag har lite olika alternativ, de som är från Nelly.
 
                                                                            
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0