Juldagen

Idag är alltså juldagen här & jag trotsar som vanligt att jag är sjuk..
Dagen igår var okej, mådde inte särskilt bra på morgonen, sedan på kvällen blev jag magsjuk & vi var bortbjudna så jag spenderade kvällen i deras feta biofåtölj/soffor i ett annat rum än de andra. Maten åt jag inte heller något av. Men julklappsutdelningen var jag med på, ett tag iallafall! Jag fick en del kläder från alla mina syskon, väggdekorer & liknande men även en madrass till sängen med reglerbar värme då jag har mitt rum på tredje våningen längst ner så det är jäkligt kallt & värme e bra för min knasiga rygg!

Idag trotsade jag även, somsagt, att jag var magsjuk, gick ut i snöstormen (mår faktiskt bra efter det, hehe) och ska snart iväg med Lukas familj så de kan byta en del kläder de fick igår, och sedan ska vi iväg till hans farfar.

I vanliga fall avskyr jag verkligen att dricka vatten, men jag var så pass uttorkad så jag hällde på från kranen i kyl/frysen & bombade med is, har aldrig druckit så mycket i hela mitt liv tror jag, så det kanske är därför jag känner mig bättre nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0