Fyhelvete..

Min nacke värker & illa mår jag.. Det gör det inte bättre att Lukas mår lika dåligt han, dock började han blöda näsblod & det , bokstavligt talat, sprutade på väggarna! Så jag fick torka det, mensbarn han är, samtidigt som jag fick en massa kväljningar då jag är så sjukt känslig nu, jag och min mage..

Nu hade jag tänkt att ligga & krya på mig med Lukas i hans säng, usch&fy vad konstigt jag mår!
Men förhoppningsvis är det bättre snart för jag måste köpa en klänning till nyår.. Mellandagsstress!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0