Film och förkylning

Igår hade jag en trevlig kväll med Lukas och våra gemensamma vänner. Det blev även en del säckåkning i de olika backarna som finns häromkring - vilket resulterade i att både jag och lukas vaknade upp en aning förkylda..
 
Därefter såg vi en film, Gamer, heter den. Den var bra faktiskt, men jag brukar gilla "killfilmer" eftersom att jag, ända sen jag varit liten har föredragit att umgås med killar istället för tjejer, har vant mig vid sådant! Gerard Butler var även med i denna, så det var en bonus!
 
"In a future mind-controlling game, death row convicts are forced to
battle in a 'doom'-type environment.
Convict Kable, controlled by Simon, a skilled teenage gamer,
must survive 30 sessions in order to be set free. Or won't he?"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0