Berättelsen om Pi

Igårkväll var jag på bio med Lukas & min familj. Vi såg Berättelsen om Pi & enligt mig var den väldigt bra! Dock var den en aning seg i början, men sedan blev den super.
Vi åt på pizza hut, vilket jag & Lukas gjorde förra gången vi var på bio, haha.. Men det är så sjukt gott!
Därefter åkte vi hem till Lukas, såg en film med hans föräldrar som var sjukt vidrig, "killer Joe" har jag för mig att den hette. Man mådde psykiskt dåligt efteråt haha & jag brukar inte påverkas så värst mycket på det sättet av filmer, jag blir mest paranoid efter skräckfilmer hehe..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin M Jansson

Denna blogg handlar mestadels om mitt liv, som en vanlig tjej i ett litet samhälle. Uppdateringen blir inte hundraprocentig då jag inte är en så kreativ skribent. Like it or leave it!

RSS 2.0